Wednesday, August 4, 2010

Sharing

Posted by Unknown at 11:47:00 PM
其实,我很累了

其实,很少有人懂我。我习惯假装坚强,习惯了一个人面对所有…

我不知道自己到底想怎么样

有时候

我可以很开心的和每个人说话,可以很放肆的;

可是却没有人知道,那不过是伪装,很刻意的伪装

我可以让自己很快乐很快乐,

可是却找不到快乐的源头,只是傻笑。

我不习惯把事和别人说,因为我不习惯别人用可怜的眼光看我。

其实,我很珍惜身边的人,只是生活的压力让我善于遗忘,把那些记忆通过通遗忘

我以为遗忘可以让自己快乐起来…

是,我感觉到的却是更多的寂寞…

黑夜来袭,周围的空气很冷…

一个人坐在草地对着天空发呆…

也不知道自己脑子里在想什么…

怀念过去,仅此而已…

其实,我也很渴望有一个人能懂我;能走进我的心…

其实,我很累了,真的想放下所有…

是现实的压力只能让我背着这些慢慢走…

何时发现,我不再爱写日志,

不是我变的懒了,而是我疲惫了…

情愿用别人的语言,来抒发自己的情感…

Long long time didn't update my blog already. Too lazy to update or write something maybe... I know it's a lame excuse.

Just read an article from Facebook and found that it's quite meaningful and it's quite good to describe myself also.

Actually, I am tired ... Tired of everything.

I know that life is not easy, just feel that I am exhausted about my life now.

Feel like no one can know what am I thinking ... and I have no strength to know what's others thinking as well.

I am OK, i think...Just feel EMO and want to share something on my blog. Now, I have a reason to update my blog. Isn't it sound good ? :P

That's all for today... It's time to continue to do my report. Sigh ...

Good night, everyone !

2 comments:

swenn on August 7, 2010 at 3:04 PM said...

life is struggling...but wat we can do is try our best..strive the best...
pet sim, you are doing great right now...keep it on...
is normal to emo...because we're gals....^^

Unknown on August 9, 2010 at 1:06 AM said...

swenn,i lik ur last sentence the most !!! u too,take k ya...

Post a Comment

 

p-S's w.o.r.l.d. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos